FANDOM


Absorb Fusion
Absorb Fusion CORE
Japońska nazwa 吸光融合
Kana アブソーブ・フュージョン
Romaji Abusōbu Fyūjon
Polskie tłumaczenie Absorpcyjna fuzja
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość Normal Normal Spell
Prędkość 1
Kod 71422989
Archetyp/seria Fusion
Wspiera archetyp Gem-Knight
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Absorb Fusion (jap. 吸光融合 Abusōbu Fyūjon) – karta zaklęcia TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Add 1 "Gem-Knight" card from your Deck to your hand, then you can apply this effect.
Fusion Summon 1 "Gem-Knight" Fusion Monster from your Extra Deck, by banishing Fusion Materials listed on it from your hand or your side of the field.
You can only activate 1 "Absorb Fusion" per turn. You cannot Special Summon monsters the turn you activate this card, except "Gem-Knight" monsters.

Tłumaczenie Edytuj

Dodaj do swojej ręki 1 kartę "Gem-Knight" ze swojej talii, po czym możesz skorzystać z tego efektu.
● Fuzyjnie przyzwij ze swojej dodatkowej talii 1 fuzyjnego potwora "Gem-Knight", banując wymienione na nim materiały fuzyjne z twojej ręki lub z twojej strony pola.
Możesz aktywować tylko 1 kartę "Absorb Fusion" na turę. Nie możesz specjalnie przyzywać potworów podczas tury, w której aktywowałeś tę kartę, oprócz potworów "Gem-Knight".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • portugalski: Absorver Fusão
  • włoski: Fusione Assorbimento

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.