FANDOM

Ancient Gear Gadjiltron Dragon
Ancient Gear Gadjiltron Dragon SDGR
Japońskie imię 古代の機械巨竜
Kana アンティーク・ギアガジェルドラゴン
Romaji Antīku Giagajerudoragon
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 3000/2000
Kod 50933533
Archetyp/seria Ancient Gear
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Ancient Gear Gadjiltron Dragon (jap. アンティーク・ギアガジェルドラゴン Antīku Giagajerudoragon, "Antique Gear Gadjildragon") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If this card attacks, your opponent cannot activate any Spell/Trap Cards until the end of the Damage Step. This card gains corresponding effects if you Normal Summon it by Tributing these monsters.
● Green Gadget: If this card attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent.
● Red Gadget: When this card inflicts battle damage to your opponent: Inflict 400 damage to your opponent.
● Yellow Gadget: If this card destroys an opponent's monster by battle: Inflict 600 damage to your opponent.

Tłumaczenie Edytuj

Jeśli ta karta atakuje, twój przeciwnik nie może aktywować żadnych kart zaklęć/pułapek do końca stopnia obrażeń. Ta karta zyskuje odpowiednie efekty jeśli ją normalnie przyzwiesz poświęcając te potwory.
Green Gadget: Jeśli ta karta atakuje potwora w pozycji obronnej zadaj przebijające obrażenia bitewne przeciwnikowi.
Red Gadget: Gdy ta karta zadaje obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi: Zadaj 400 obrażeń przeciwnikowi.
Yellow Gadget: Jeśli ta karta niszczy potwora przeciwnika w walce: Zadaj 600 obrażeń przeciwnikowi.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Dragon Gadjiltron Rouages Ancients
  • hiszpański: Dragon Aparatrón de Mecanismo Antiguo
  • koreański: 앤틱 기어 가젤 드래곤
  • niemiecki: Antiker Antriebsgadjiltrondrache
  • włoski: Drago Gadjilton-Ingranaggio Antico