FANDOM

Archfiend Eccentrick
Archfiend Eccentrick CORE
Japońskie imię エキセントリック・デーモン
Romaji Ekisentorikku Dēmon
Polskie tłumaczenie jap. Ekscentryczny Daemon
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Skala wahadła 7 Pendulum Scale
Typ Fiend/Pendulum/Effect
Atak i obrona 800/1000
Kod 57624336
Archetyp/seria Archfiend
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Archfiend Eccentrick (jap. エキセントリック・デーモン Ekisentorikku Dēmon, "Eccentrick Daemon") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Pendulum Effect:
You can target 1 other Spell/Trap Card on the field; destroy both it and this card. You can only use this effect of "Archfiend Eccentrick" once per turn.
Monster Effect:
You can Tribute this card, then target 1 monster on the field; destroy it. You can only use this effect of "Archfiend Eccentrick" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Możesz obrać za cel 1 inną kartę zaklęcia/pułapki na polu; zniszcz zarówno tamten ten cel jak i tę kartę. Możesz skorzystać z tego efektu "Archfiend Eccentrick" tylko raz na turę.
Efekt potwora:
Możesz poświęcić tę kartę, po czym obrać za cel 1 potwora na polu; zniszcz go. Możesz skorzystać z tego efektu "Archfiend Eccentrick" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Angielskie imię tego potwora to połączenie słów "eccentric" (ang. "ekscentryczny") i "trick" (ang. "trik").
  • Ten potwór zdaje się być wahadłową wersją "Archfiend Heiress". Obydwa potwory mają ten sam poziom i typ, co więcej obydwa potwory zawierają słowo "trick" (jap. torikku) w swoich oryginalnych nazwach.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • portugalski: Arquidemônio Excêntruque