FANDOM

Artifact Caduceus
Artifact Caduceus PRIO
Japońskie imię アーティファクト-カドケウス
Romaji Ātifakuto - Kadokeusu
Polskie tłumaczenie Artefakt - Kaduceusz
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Effect
Atak i obrona 1600/2400
Kod 84268896
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Caduceus (jap. アーティファクト-カドケウス Ātifakuto - Kadokeusu, "Artifact Cadoceus") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Set this card from your hand to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card. During your opponent's turn, when this Set card in the Spell & Trap Card Zone is destroyed and sent to your Graveyard: Special Summon it. During your opponent's turn, each time an "Artifact" monster(s) is Special Summoned: Draw 1 card. You must control this face-up card to activate and to resolve this effect. You can only control 1 "Artifact Caduceus".

Tłumaczenie Edytuj

Możesz ustawić tę kartę ze swojej ręki w strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia. Podczas tury twojego przeciwnika, gdy ta ustawiona karta w strefie kart zaklęć i pułapek zostanie zniszczona i wysłana na twoje cmentarzysko: specjalnie przyzwij tę kartę. Podczas tury twojego przeciwnika, za każdym razem gdy potwór/y "Artifact" zostaną specjalnie przyzwane: dobierz 1 kartę. Musisz kontrolować tę odkrytą kartę, żeby aktywować i rozpatrzyć ten efekt. Możesz kontrolować tylko 1 kartę "Artifact Caduceus".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Caduceé - Artéfact
  • koreański: 아티팩트-카두케우스
  • portugalski: Artefato Caduceu