FANDOM

Artifact Chakram
Artifact Chakram DUEA
Japońskie imię アーティファクト-チャクラム
Romaji Ātifakuto - Chakuramu
Polskie tłumaczenie Artefakt - Chakram
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Effect
Atak i obrona 1900/2000
Kod 08873112
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Chakram (jap. アーティファクト-チャクラム Ātifakuto - Chakuramu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Set this card from your hand to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card. During your opponent's turn, if this Set card in the Spell & Trap Card Zone is destroyed and sent to your Graveyard: Special Summon it. During either player's turn, when a card or effect is activated that would destroy a Spell/Trap Card(s) you control, while this card is in your hand: You can return 1 Set Spell/Trap Card you control to the hand; Special Summon this card.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz ustawić tę kartę ze swojej ręki w strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia. Podczas tury twojego przeciwnika, gdy ta ustawiona karta w strefie kart zaklęć i pułapek zostanie zniszczona i wysłana na twoje cmentarzysko: specjalnie przyzwij tę kartę. Podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy ulegnie aktywacji karta lub efekt mający zniszczyć kontrolowaną przez ciebie kartę zaklęcia/pułapki, podczas gdy ta karta znajduje się w twojej ręce: możesz przywrócić 1 kontrolowaną przez ciebie kartę zaklęcia/pułapki do ręki; specjalnie przyzwij tę kartę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • koreański: 아티팩트-차크람