FANDOM

Artifact Durendal
Artifact Durendal PRIO
Japońskie imię アーティファクト-デュランダル
Romaji Ātifakuto - Dyurandaru
Polskie tłumaczenie Artefakt - Durendal
Stopień 5 RankRankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Xyz/Effect
Atak i obrona 2400/2100
Kod 69840739
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Durendal (jap. アーティファクト-デュランダル Ātifakuto - Dyurandaru) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Once per turn, during either player's turn, you can activate 1 of these effects.
● When a monster effect is activated on the field, OR when a Normal Spell/Trap Card is activated: You can detach 1 Xyz Material from this card; the activated effect becomes "Destroy 1 Spell/Trap Card your opponent controls".
● You can detach 1 Xyz Material from this card; each player with a hand shuffles their entire hand into the Deck, then each player draws the same number of cards they shuffled into the Deck.

Tłumaczenie Edytuj

Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy, możesz aktywować 1 z tych efektów.
● Gdy zostanie aktywowany efekt potwora lub normalna karta zaklęcia/pułapki: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; aktywowany efekt to teraz "zniszcz 1 kartę zaklęcia/pułapki kontrolowaną przez przeciwnika".
● Możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; każdy gracz z kartami w ręce przywraca całą zawartość ręki do talii i dobiera taką samą liczbę kart.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Durandal - Artéfact
  • koreański: 아티팩트-듀란달
  • portugalski: Artefato Durindana
  • włoski: Artefatto Durendal