FANDOM


Artifact Failnaught
Artifact Failnaught PRIO
Japońskie imię アーティファクト-フェイルノート
Romaji Ātifakuto Feirunōto
Polskie tłumaczenie Artefakt - Failnaught
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Effect
Atak i obrona 2000/1600
Kod 48086335
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Failnaught (jap. アーティファクト-フェイルノート Ātifakuto Feirunōto) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Set this card from your hand to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card. During your opponent's turn, when this Set card in the Spell & Trap Card Zone is destroyed and sent to your Graveyard: Special Summon it. If this card is Special Summoned during your opponent's turn: You can target 1 "Artifact" monster in your Graveyard; Set that target to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz ustawić tę kartę ze swojej ręki w strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia. Podczas tury twojego przeciwnika, gdy ta ustawiona karta w strefie kart zaklęć i pułapek zostanie zniszczona i wysłana na twoje cmentarzysko: specjalnie przyzwij tę kartę. Gdy ta karta zostanie specjalnie przyzwana podczas tury twojego przeciwnika: możesz obrać za cel 1 potwora "Artifact" na twoim cmentarzysku; ustaw ten cel w swojej strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ta karta bazuje na łuku Tristana, "Fail-not" (ang. niezawodny).

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Qui-Ne-Faut - Artéfact
  • koreański: 아티팩트-페일노트
  • portugalski: Artefato Failnaught

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.