FANDOM


Artifact Labrys
Artifact Labrys PRIO
Japońskie imię アーティファクト-ラブリュス
Romaji Ātifakuto - Raburyusu
Polskie tłumaczenie Artefakt - Labrys
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Effect
Atak i obrona 2300/1000
Kod 47863787
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Labrys (jap. アーティファクト-ラブリュス Ātifakuto - Raburyusu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Set this card from your hand to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card. During your opponent's turn, when this Set card in the Spell & Trap Card Zone is destroyed and sent to your Graveyard: Special Summon it. When an "Artifact" card(s) is destroyed and sent to your Graveyard (except during the Damage Step): You can Special Summon this card from your hand.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz ustawić tę kartę ze swojej ręki w strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia. Podczas tury twojego przeciwnika, gdy ta ustawiona karta w strefie kart zaklęć i pułapek zostanie zniszczona i wysłana na twoje cmentarzysko: specjalnie przyzwij tę kartę. Gdy karta/y "Artifact" zostaną zniszczone i wysłane na twoje cmentarzysko (oprócz kroku obrażeń): możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ta karta bazuje na broni znanej jako "labrys".

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Labrys - Artéfact
  • hiszpański: Artefacto Labrys
  • koreański: 아티팩트-라브류스
  • portugalski: Artefato Labrys

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.