FANDOM


Artifact Lancea
Artifact Lancea DUEA
Japońskie imię アーティファクト-ロンギヌス
Romaji Ātifakuto - Ronginusu
Polskie tłumaczenie ang. Artefakt - Lancea
jap. Artefakt - Longinus
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Effect
Atak i obrona 1700/2300
Kod 34267821
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Lancea (jap. アーティファクト-ロンギヌス Ātifakuto - Ronginusu, "Artifact - Longinus") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Set this card from your hand to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card. During your opponent's turn, if this Set card in the Spell & Trap Card Zone is destroyed and sent to your Graveyard: Special Summon it. During your opponent's turn: You can Tribute this card from your hand or face-up from your side of the field; neither player can banish cards for the rest of this turn (this is a Quick Effect).

Tłumaczenie Edytuj

Możesz ustawić tę kartę ze swojej ręki w strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia. Podczas tury twojego przeciwnika, gdy ta ustawiona karta w strefie kart zaklęć i pułapek zostanie zniszczona i wysłana na twoje cmentarzysko: specjalnie przyzwij tę kartę. Podczas tury twojego przeciwnika: możesz poświęcić tę kartę ze swojej ręki lub odkrytą ze swojej strony pola; żaden z graczy nie może banować kart przez resztę tej tury (to jest szybki efekt).

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • koreański: 아티팩트-롱기누스

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.