FANDOM


Artifact Moralltach
Artifact Moralltach PRIO
Japońskie imię アーティファクト-モラルタ
Romaji Ātifakuto - Moraruta
Polskie tłumaczenie Artefakt - Moralltach
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Effect
Atak i obrona 2100/1400
Kod 85103922
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Moralltach (jap. アーティファクト-モラルタ Ātifakuto - Moraruta) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Set this card from your hand to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card. During your opponent's turn, when this Set card in the Spell & Trap Card Zone is destroyed and sent to your Graveyard: Special Summon it. If this card is Special Summoned during your opponent's turn: You can destroy 1 face-up card your opponent controls.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz ustawić tę kartę ze swojej ręki w strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia. Podczas tury twojego przeciwnika, gdy ta ustawiona karta w strefie kart zaklęć i pułapek zostanie zniszczona i wysłana na twoje cmentarzysko: specjalnie przyzwij tę kartę. Gdy ta karta zostanie specjalnie przyzwana podczas tury twojego przeciwnika: możesz zniszczyć 1 odkrytą kartę kontrolowaną przez przeciwnika.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Moralltach - Artéfact
  • koreański: 아티팩트-모랄타
  • portugalski: Artefato Moralltach
  • włoski: Artefatto Moralltach

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.