FANDOM


Artifact Scythe
Artifact Scythe PRIO
Japońskie imię アーティファクト-デスサイズ
Romaji Ātifakuto - Desusaizu
Polskie tłumaczenie ang. Artefakt - Kosa
jap. Artefakt - Kosa śmierci
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Fairy/Effect
Atak i obrona 2200/900
Kod 20292186
Archetyp/seria Artifact
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Artifact Scythe (jap. アーティファクト-デスサイズ Ātifakuto - Desusaizu, "Artifact - Deathscythe") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Set this card from your hand to your Spell & Trap Card Zone as a Spell Card. During your opponent's turn, when this Set card in the Spell & Trap Card Zone is destroyed and sent to your Graveyard: Special Summon it. If this card is Special Summoned during your opponent's turn: Your opponent cannot Special Summon monsters from the Extra Deck for the rest of this turn.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz ustawić tę kartę ze swojej ręki w swojej strefie kart zaklęć i pułapek jako kartę zaklęcia. Podczas tury twojego przeciwnika, gdy ta karta ustawiona w strefie kart zaklęć i pułapek zostanie zniszczona i wysłana na cmentarzysko: specjalnie przyzwij tę kartę. Gdy ta karta zostanie specjalnie przyzwana podczas tury twojego przeciwnika: twój przeciwnik nie może specjalnie przyzywać potworów ze swojej dodatkowej talii przez resztę tej tury.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Faux - Artéfact
  • niemiecki: Artefakt Sense
  • hiszpański: Artefacto Guadaña
  • włoski: Artefatto - Falce

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.