FANDOM


BOXer
BOXer WSUP
Japońskie imię BOX서
Romaji Bokseo
Polskie tłumaczenie Bokser
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 1800/1000
Kod 61156777
Więcej
GaleriaRulingiErrata

BOXer (kor. BOX서 Bokseo) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card destroys an opponent's monster by battle and sends it to the Graveyard: You can place 1 counter on this card. You can send this card with 2 or more counters to the Graveyard; Special Summon 1 EARTH monster from your Deck. If this card would be destroyed by battle or card effect, you can remove 1 counter from this card instead.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zniszczy potwora przeciwnika w walce i wyśle go na cmentarzysko: możesz położyć 1 znacznik na tej karcie. Możesz wysłać tę kartę z 2 lub większą ilością znaczników na cmentarzysko; specjalnie przyzwij 1 ZIEMNEGO potwora z twojej talii. Gdyby ta karta miałaby zostać zniszczona w walce lub przez efekt karty, możesz zamiast tego zdjąć z niej 1 znacznik.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Imię tego potwora to gra słów - "Box" oznacza w języku angielskim pudło.

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.