FANDOM

Barbar, Malebranche of the Burning Abyss
Barbar Malebranche of the Burning Abyss CROS
Japońskie imię 彼岸の悪鬼 バルバリッチャ
Kana ひがんのあっき バルバリッチャ
Romaji Higan no Akki Barubaritcha
Polskie tłumaczenie ang. Barbar, Malebranche Płonącej Otchłani
jap. Barbariccia, Malebranche Zaświatów
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 1700/1000
Kod 81992475
Archetyp/seria Burning Abyss
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Barbar, Malebranche of the Burning Abyss (jap. 彼岸の悪鬼 バルバリッチャ Higan no Akki Barubaritcha) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If you control a monster that is not a "Burning Abyss" monster, destroy this card. You can only use 1 of the following effects of "Barbar, Malebranche of the Burning Abyss" per turn, and only once that turn.
● If you control no Spell/Trap Cards: You can Special Summon this card from your hand.
● If this card is sent to the Graveyard: You can target up to 3 "Burning Abyss" cards in your Graveyard, except "Barbar, Malebranche of the Burning Abyss"; banish them, and if you do, inflict 300 damage to your opponent for each.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy kontrolujesz potwora innego niż "Burning Abyss", zniszcz tę kartę. Możesz użyć 1 z efektów "Barbar, Malebranche of the Burning Abyss" na turę i tylko raz podczas tej tury.
● Jeśli nie kontrolujesz żadnych kart zaklęć/pułapek: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki.
● Jeśli ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz obrać za cel do 3 kart "Burning Abyss" na twoim cmentarzysku, nie licząc "Barbar, Malebranche of the Burning Abyss"; zbanuj je i gdy to zrobisz, zadaj 300 punktów obrażeń twojemu przeciwnikowi za każdą zbanowaną kartę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór bazuje na Barbariccia, członku "Malebranche" (dosł. Złe Szpony), grupy 12 demonów z Boskiej Komedii Dantego.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Barbar, Malebranche des Abysses Ardents
  • hiszpański: Barbar, Malebranche del Abismo Ardiente
  • niemiecki: Barbar, Malebranche des Abysses Ardents
  • portugalski: Barbar, Malebranche do Abismo Ardente
  • włoski: Barbar, Malebranche dell'Abisso Bruciante