FANDOM

Bi'an, Earth of the Yang Zing
Bian Earth of the Yang Zing DUEA
Japońskie imię 地竜星-ヘイカン
Kana ちりゅうせい-ヘイカン
Romaji Chiryūsei - Heikan
Polskie tłumaczenie ang. Bi'an, ziemia Yang Zing
jap. Kosmiczny smok ziemi, Heikan
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Wyrm/Effect
Atak i obrona 1600/0
Kod 66500065
Archetyp/seria Yang Zing
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Bi'an, Earth of the Yang Zing (jap. 地竜星-ヘイカン Chiryūsei - Heikan) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card you control is destroyed by battle or card effect and sent to your Graveyard: You can Special Summon 1 "Yang Zing" monster from your Deck in Defense Position, except "Bi'an, Earth of the Yang Zing". You can only use this effect of "Bi'an, Earth of the Yang Zing" once per turn. Once per turn, during your opponent's Main Phase or Battle Phase, you can: Immediately after this effect resolves, Synchro Summon 1 Synchro Monster, using only "Yang Zing" monsters you control (this is a Quick Effect). A Synchro Monster that used this card as a Synchro Material cannot be destroyed by battle.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta kontrolowana przez ciebie karta zostanie zniszczona w walce lub przez efekt karty i wysłana na twoje cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać 1 potwora "Yang Zing" ze swojej talii w pozycji obronnej, oprócz "Bi'an, Earth of the Yang Zing". Możesz skorzystać z tego efektu "Bi'an, Earth of the Yang Zing" tylko raz na turę. Raz na turę, podczas fazy głównej lub bitewnej twojego przeciwnika, możesz: zaraz po rozpatrzeniu tego efektu, synchronicznie przyzwij 1 synchronicznego potwora korzystając jedynie z kontrolowanych przez siebie potworów "Yang Zing" (to jest szybki efekt). Synchroniczny potwór przyzwany przy użyciu tej karty jako materiału synchronicznego nie może zostać zniszczony w walce.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • koreański: 지룡성-비시키