FANDOM


Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning
Black Luster Soldier Envoy of the Beginning LCYW
Japońskie imię カオス・ソルジャー -開闢の使者-
Kana カオス・ソルジャー -かいびゃくのししゃ-
Romaji Kaosu Sorujā -Kaibyaku no Shisha-
Polskie tłumaczenie ang. Żołnierz Czarnego Blasku - Wysłannik Początku
jap. Żołnierz Chaosu - Wysłannik Początku
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 3000/2500
Kod 72989439
Archetyp/seria Black Luster Soldier, Chaos
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning (jap. カオス・ソルジャー -開闢の使者- Kaosu Sorujā -Kaibyaku no Shisha-) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must first be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 LIGHT and 1 DARK monster from your Graveyard. Once per turn, you can activate 1 of these effects.
● Target 1 monster on the field; banish that target face-up. This card cannot attack the turn you activate this effect.
● During the Damage Step, if this attacking card destroys an opponent's monster by battle: It can make a second attack in a row.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi najpierw zostać specjalnie przyzwany (z twojej ręki) poprzez usunięcie jednego ŚWIETLNEGO i jednego MROCZNEGO potwora z twojego cmentarza. Raz na turę, możesz aktywować 1 z tych efektów.
Wybierz jednego potwora na polu; usuń go odkrytego. Ta karta nie może atakować w turze, w której aktywowałeś ten efekt.
● W trakcie kroku obrażeń, jeśli ta karta atakując zniszczyła potwora przeciwnika w walce: Może wykonać drugi atak z rzędu.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Gry Edytuj

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.