FANDOM

Black Luster Soldier - Super Soldier
Black Luster Soldier Super Soldier DOCS
Japońskie imię 超戦士カオス・ソルジャー
Kana ちょうせんしカオス・ソルジャー
Romaji Chōsenshi Kaosu Sorujā
Polskie tłumaczenie ang. Żołnierz Czarnego Blasku - Super Żołnierz
jap. Super wojownik - Żołnierz Chaosu
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Warrior/Ritual/Effect
Atak i obrona 3000/2500
Kod 54484652
Archetyp/seria Black Luster Soldier
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Black Luster Soldier - Super Soldier (jap. 超戦士カオス・ソルジャー Chōsenshi Kaosu Sorujā, "Chōsenshi Chaos Soldier") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
You can Ritual Summon this card with "Super Soldier Ritual". You can only Special Summon "Black Luster Soldier - Super Soldier" once per turn. If this card destroys an opponent's monster by battle and sends it to the Graveyard: Inflict damage to your opponent equal to that monster’s original ATK. If this card is destroyed by battle and sent to the Graveyard, or if this card in your possession is destroyed by an opponent's card effect and sent to your Graveyard: You can Special Summon 1 "Gaia The Fierce Knight" monster from your hand, Deck, or Graveyard.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz rytualnie przyzwać tę kartę przy pomocy "Super Soldier Ritual". Możesz specjalnie przyzwać "Black Luster Soldier - Super Soldier" tylko raz na turę. Jeśli ta karta zniszczy potwora przeciwnika w walce i wyśle go na cmentarzysko: zadaj obrażenia twojemu przeciwnikowi równe oryginalnemu atakowi tamtego potwora. Jeśli ta karta zostanie zniszczona w walce i wysłana na cmentarzysko lub jeśli ta karta w twoim posiadaniu zostanie zniszczona przez efekt karty przeciwnika i wysłana na cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać ze swojej ręki, talii lub cmentarzyska 1 potwora "Gaia the Fierce Knight".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj