FANDOM

Blaster, Dragon Ruler of Infernos
Blaster Dragon Ruler of Infernos CT10
Japońskie imię 焔征竜-ブラスター
Kana えんせいりゅう-ブラスター
Romaji Enseiryū - Burasutā
Polskie tłumaczenie ang. Blaster, smoczy władca pożarów
jap. Blaster, smoczy władca płomieni
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Dragon/Effect
Atak i obrona 2800/1800
Kod 53804307
Archetyp/seria Dragon Ruler
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Blaster, Dragon Ruler of Infernos (jap. 焔征竜-ブラスター Enseiryū - Burasutā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If this card is in your hand or Graveyard: You can banish a total of 2 FIRE and/or Dragon-Type monsters from your hand and/or Graveyard, except this card; Special Summon this card. During your opponent's End Phase, if this card was Special Summoned: Return it to the hand. You can discard this card and 1 FIRE monster to the Graveyard, then target 1 monster in your Graveyard; Special Summon that target. If this card is banished: You can add 1 FIRE Dragon-Type monster from your Deck to your hand. You can only use 1 "Blaster, Dragon Ruler of Infernos" Card effect per turn, and only once that turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta znajduje się w twojej ręce lub na cmentarzysku: możesz zbanować kombinację 2 OGNISTYCH potworów i/lub potworów typu Dragon ze swojej ręki i/lub cmentarzyska, oprócz tej karty; specjalnie przyzwij tę kartę. Podczas fazy końcowej przeciwnika, gdy ta karta została specjalnie przyzwana: przywróć ją do ręki. Możesz odrzucić tę kartę i 1 OGNISTEGO potwora na swoje cmentarzysko, po czym wybrać 1 potwora na twoim cmentarzysku; specjalnie przyzwij ten cel. Gdy ta karta zostanie zbanowana: możesz dodać 1 OGNISTEGO potwora typu Dragon ze swojej talii do swojej ręki. Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Blaster, Dragon Ruler of Infernos" na turę i tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • niemiecki: Blaster, Drachenherrscher der Infernos
  • włoski: Blaster, Drago Sovrano degli Inferi