FANDOM

Blue-Eyes Toon Dragon
BlueEyes Toon Dragon LCYW
Japońskie imię ブルーアイズ・トゥーン・ドラゴン
Romaji Burūaizu Tūn Doragon
Polskie tłumaczenie Niebieskooki kreskówkowy smok
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Dragon/Toon
Atak i obrona 3000/2500
Kod 53183600
Archetyp/seria Blue-Eyes, Toon
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Blue-Eyes Toon Dragon (jap. ブルーアイズ・トゥーン・ドラゴン Burūaizu Tūn Doragon) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Cannot be Special Summoned unless you control a face-up "Toon World". Must first be Special Summoned (from your hand) by Tributing the same number of monsters required for a Tribute Summon (normally 2). This card cannot attack the turn it is Special Summoned. You must pay 500 Life Points to declare an attack with this monster. If "Toon World" on the field is destroyed, destroy this card. This card can attack your opponent directly, unless they control a Toon Monster. If they do control one, this card must target a Toon Monster for its attacks.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Nie może zostać specjalnie przyzwany jeśli nie kontrolujesz odkrytej karty "Toon World". Musi zostać najpierw specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez poświęcenie liczby potworów wymaganej do przyzwania przez poświęcenie (zwykle 2). Ta karta nie może zaatakować podczas tury, w której została specjalnie przyzwana. Musisz zapłacić 500 punktów życia, żeby zadeklarować atak tym potworem. Jeśli karta "Toon World" na polu zostanie zniszczona, zniszcz tę kartę. Ta karta może zaatakować twojego przeciwnika bezpośrednio, chyba że twój przeciwnik kontroluje potwora Toon. Jeśli twój przeciwnik kontroluje potwora Toon, ta karta musi obrać potwora Toon za cel swoich ataków.

Zestawy Edytuj

TCG

Cały świat

Europa

USA

OCG

Anime Edytuj

Manga Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Dragon Toon aux Yeux Bleus
  • hiszpański: Dragón Toon de Ojos Azules
  • koreański: 블루아이즈툰드래곤
  • niemiecki: Blauäugiger Toon-Drache
  • portugalski: Dragão Branco do Mundo da Fantasia
  • włoski: Drago Toon Occhi Blu