FANDOM


Breaker the Dark Magical Warrior
Breaker the Dark Magical Warrior DUEA
Japońskie imię 黒魔導戦士 ブレイカー
Kana くろまどうせんし ブレイカー
Romaji Kuro Madō Senshi Bureikā
Polskie tłumaczenie ang. Łamacz, mroczny magiczny wojownik
jap. Łamacz, czarny magiczny wojownik
Poziom 6 LevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 1600/1000
Kod 22923081
Archetyp/seria Prophecy
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Breaker the Dark Magical Warrior (jap. 黒魔導戦士 ブレイカー Kuro Madō Senshi Bureikā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card is Normal Summoned: Place 2 Spell Counters on it. When this card is Pendulum Summoned: Place 3 Spell Counters on it. This card gains 400 ATK for each Spell Counter on it. You can remove 1 Spell Counter from this card, then target 1 Spell/Trap Card on the field; destroy that target. You can only use this effect of "Breaker the Dark Magical Warrior" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana: połóż na niej 2 znaczniki Spell. Gdy ta karta zostanie wahadłowo przyzwana: połóż na niej 3 znaczniki Spell. Ta karta zyskuje 400 punktów ataku za każdy znacznik Spell znajdujący się na niej. Możesz usunąć 1 znacznik Spell z tej karty, po czym obrać za cel 1 kartę zaklęcia/pułapki na polu; zniszcz ten cel. Możesz skorzystać z tego efektu "Breaker the Dark Magical Warrior" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

  • TCG Advanced:
  • TCG Traditional:
  • OCG:

W innych językach Edytuj

  • koreański: 흑마도전사 브레이커

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.