Brilliant Fusion
Brilliant Fusion CORE
Japońska nazwa ブリリアント・フュージョン
Romaji Buririanto Fyūjon
Polskie tłumaczenie Lśniąca fuzja
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość Continuous Continuous Spell
Prędkość 1
Kod 07394770
Archetyp/seria Fusion
Wspiera archetyp Gem-Knight
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Brilliant Fusion (jap. ブリリアント・フュージョン Buririanto Fyūjon) – karta zaklęcia TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card is activated: Fusion Summon 1 "Gem-Knight" Fusion Monster from your Extra Deck, using monsters from your Deck as Fusion Materials, but change its ATK and DEF to 0. If this card leaves the field, destroy that monster. Once per turn: You can discard 1 Spell Card; the monster Special Summoned by this card's effect gains ATK and DEF equal to its original ATK and DEF, until the end of your opponent's turn. You can only activate 1 "Brilliant Fusion" per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie aktywowana: fuzyjnie przyzwij 1 fuzyjnego potwora "Gem-Knight" ze swojej dodatkowej talii, używając potworów z twojej talii jako materiałów fuzyjnych, ale zmień jego atak i obronę do 0. Jeśli ta karta opuści pole, zniszcz tamtego potwora. Raz na turę: możesz zrzucić 1 kartę zaklęcia na cmentarzysko; do czasu zakończenia tury przeciwnika, potwór specjalnie przyzwany przez efekt tej karty zyskuje atak i obronę równą wartości swojego oryginalnego ataku i obrony. Możesz aktywować tylko 1 kartę "Brilliant Fusion" na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • portugalski: Fusão Brilhante
  • włoski: Fusione Brillante