FANDOM

Brotherhood of the Fire Fist - Tiger King
Fire Fist Tiger King CBLZ.png
Japońskie imię 魁炎星王-ソウコ
Kana かいえんせいおう-ソウコ
Romaji Kaienseiō - Sōko
Polskie tłumaczenie ang. Braterstwo pięści ognia - Król Tygrys
jap. Przywódca, król płonącej gwiazdy - Soko
Stopień 4 Rank.pngRank.pngRank.pngRank.png
Atrybut Fire.png FIRE
Typ Beast-Warrior/Xyz/Effect
Atak i obrona 2200/1800
Kod 96381979
Archetyp/seria Fire Fist
Wspiera archetyp Fire Formation
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Brotherhood of the Fire Fist - Tiger King (jap. 魁炎星王-ソウコ Kaienseiō - Sōko) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card is Xyz Summoned: You can Set 1 "Fire Formation" Spell/Trap Card directly from your Deck. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the effects of all face-up Effect Monster currently on the field, except Beast-Warrior-Type, until the end of your opponent's turn. When this card is sent from the field to the Graveyard: You can send 3 face-up "Fire Formation" Spell/Trap Cards you control to the Graveyard; Special Summon 2 Level 4 or lower Beast-Warrior-Type monsters with the same ATK from your Deck, in face-up Defense Position.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostaje Xyz przyzwana: Możesz umieścić jedną kartę zaklęcia/pułapki "Fire Formation" bezpośrednio ze swojej talii. Raz na turę: Możesz odłączyć jeden Xyz Materiał od tej karty; zaneguj efekty wszystkich odkrytych potworów z efektem obecnych na polu, z wyjątkiem potworów typu Beast-Warrior, do końca tury przeciwnika. Gdy ta karta zostaje wysłana z pola na cmentarz: Możesz wysłać 3 odkryte karty zaklęć/pułapek "Fire Formation", które kontrolujesz na cmentarz; specjalnie przyzwij dwa potwory typu Beast-Warrior na poziomie 4 lub niższym o takim samym ataku ze swojej talii, w odkrytej pozycji obronnej.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki