FANDOM


Bujin Hirume
Bujin Hirume PRIO
Japońskie imię 武神-ヒルメ
Kana ぶじん-ヒルメ
Polskie tłumaczenie Bóg wojny - Hirume
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Beast-Warrior/Effect
Atak i obrona 2000/1000
Kod 09418365
Archetyp/seria Bujin
Wspiera archetyp Bujin
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Bujin Hirume (jap. 武神-ヒルメ) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must first be Special Summoned (from your hand) by banishing 1 "Bujin" monster from your Graveyard, except "Bujin Hirume". If this card, which was Summoned this way, is destroyed by your opponent's card (by battle or by card effect), and sent from your side of the field to your Graveyard, and both players have a hand: You can discard 1 card, then your opponent discards 1 card. You can only control 1 "Bujin Hirume".

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać najpierw normalnie przyzwany (z twojej ręki) przez zbanowanie jednego potwora "Bujin" z twojego cmentarzyska, oprócz "Bujin Hirume". Gdy ta przyzwana w ten sposób karta zostanie zniszczona przez kartę przeciwnika (w walce lub przez efekt karty) i wysłana na cmentarzysko z twojej strony pola, a obydwaj gracze mają karty w ręce: możesz odrzucić 1 kartę, po czym twój przeciwnik odrzuca 1 kartę. Możesz kontrolować tylko 1 potwora "Bujin Hirume".

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • koreański: 무사신-히루메
  • portugalski: Bujin Hirume

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.