FANDOM

Buster Blader, the Dragon Destroyer
Ryu Hakai no Kenshi Basuta Bureida BOSH-JP
Japońskie imię 竜破壊の剣士-バスター・ブレイダー
Kana りゅうはかいのけんし-バスター・ブレイダー
Romaji Ryū Hakai no Kenshi - Basutā Bureidā
Polskie tłumaczenie Niszczycielskie Ostrze, niszczyciel smoków
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Warrior/Fusion/Effect
Atak i obrona 2800/2500
Archetyp/seria Buster Blader
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Buster Blader, the Dragon Destroyer (jap. 竜破壊の剣士-バスター・ブレイダー Ryū Hakai no Kenshi - Basutā Bureidā) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
"Buster Blader" + 1 Dragon-Type monster
Must be Fusion Summoned, and cannot be Special Summoned by other ways. Cannot attack your opponent directly. This card gains 1000 ATK and DEF for each Dragon-Type monster your opponent controls or is in their Graveyard. Dragon-Type monsters your opponent controls are changed to Defense Position, and their effects cannot be activated. If this card attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent.

Tłumaczenie Edytuj

"Buster Blader" + 1 potwór typu Dragon
Musi zostać fuzyjnie przyzwany i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Nie może zaatakować twojego przeciwnika bezpośrednio. Ta karta zyskuje 1000 punktów ataku i obrony za każdego potwora typu Dragon kontrolowanego przez twojego przeciwnika lub znajdującego się na jego/jej cmentarzysku. Potwory typu Dragon kontrolowane przez twojego przeciwnika zostają przestawione do pozycji obrony i ich efekty nie mogą zostać aktywowane. Jeśli ta karta zaatakuje potwora w pozycji obrony, zadaj przebijające obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj