FANDOM

Buster Blader, the Destruction Swordmaster
Hakai Ken no Tsukaite Basuta Bureida BOSH-JP
Japońskie imię 破壊剣の使い手-バスター・ブレイダー
Kana はかいけんのつかいて-バスター・ブレイダー
Romaji Hakaiken no Tsukaite - Basutā Bureidā
Polskie tłumaczenie ang. Buster Blader, niszczycielski szermierz
jap. Mistrz niszczycielskiego miecza, Buster Blader
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 2600/2300
Archetyp/seria Buster Blader, Destruction Sword
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Buster Blader, the Destruction Swordmaster (jap. 破壊剣の使い手-バスター・ブレイダー Hakaiken no Tsukaite - Basutā Bureidā) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
This card's name becomes "Buster Blader" while it is on the field or in the Graveyard. If an opponent's monster(s) is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard: You can target 1 of those monsters; equip it to this card. Once per turn: You can send 1 Monster Card equipped to this card to the Graveyard; destroy all monsters your opponent controls with the same Type as the sent monster's.

Tłumaczenie Edytuj

Imię tej karty brzmi "Buster Blader" gdy znajduje się na polu lub na cmentarzysku. Jeśli potwór(y) przeciwnika zostaną zniszczone w walce lub przez efekt karty i wysłane na cmentarzysko: możesz obrać za cel 1 z tych potworów; wyposaż tę kartę w tamtego potwora. Raz na turę: możesz wysłać na cmentarzysko 1 kartę potwora, w którą jest wyposażona ta karta; zniszcz wszystkie potwory kontrolowane przez twojego przeciwnika, które mają taki sam typ co wysłany na cmentarzysko potwór.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj