FANDOM

CXyz Skypalace Babylon
CX Skypalace Babylon NUMH
Japońskie imię CX超巨大空中要塞バビロン
Kana カオスエクシーズちょうきょだいくうちゅうようさいバビロン
Romaji Kaosu Ekushīzu Chōkyodai Kūchū Yōsai Babiron
Polskie tłumaczenie jap. CXyz: Podniebny pałac, Babilon
jap. Super-wielka, podniebna forteca - Babilon
Stopień 11 RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Atrybut Wind WIND
Typ Machine/Xyz/Effect
Atak i obrona 3800/4000
Kod 49202331
Archetyp/seria CXyz, C
Więcej
GaleriaRulingiErrata

CXyz Skypalace Babylon (jap. CX超巨大空中要塞バビロン Kaosu Ekushīzu Chōkyodai Kūchū Yōsai Babiron) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

3 Level 11 monsters
When this card destroys a monster by battle and sends it to the Graveyard: Inflict damage to your opponent equal to half the original ATK of the destroyed monster in the Graveyard. If this card has "Skypalace Gangaridai" as an Xyz Material, it gains this effect.
● Once per turn, if this card destroys a monster by battle: You can detach 1 Xyz Material from this card; it can make a second attack in a row.

Tłumaczenie Edytuj

3 potwory na poziomie 11
Gdy ta karta zniszczy potwora w walce i wyśle na cmentarzysko: zadaj obrażenia swojemu przeciwnikowi równe połowie oryginalnego atakowi potwora na cmentarzysku. Gdy ta karta ma dołączonego potwora "Skypalace Gangaridai", zyskuje następujący efekt.
● Raz na turę, gdy ta karta zniszczy potwora w walce: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; ta karta może wykonać drugi atak pod rząd.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ta karta bazuje na starożytnym mieście Babilon oraz na stacji kosmicznej o tej samej nazwie z serialu telewizyjnego Babilon 5.

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki