Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Chasing Wings
Tsuiso no Tsubasa BOSH-JP
Japońska nazwa 追走の翼
Kana ついそうのつばさ
Romaji Tsuisō no Tsubasa
Polskie tłumaczenie Skrzydła pościgu
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość Continuous Continuous Trap
Prędkość 2
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Chasing Wings (jap. 追走の翼 Tsuisō no Tsubasa) – karta pułapki OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Activate this card by targeting 1 Synchro Monster you control. It cannot be destroyed by battle or by your opponent's card effects. At the start of the Damage Step, if that monster battles an opponent's Level 5 or higher monster: You can destroy the opponent's monster, and if you do, your battling monster gains ATK equal to the destroyed monster's original ATK until the end of this turn. If that monster leaves the field, destroy this card.

Tłumaczenie Edytuj

Aktywuj tę kartę, obierając za cel 1 kontrolowanego przez ciebie synchronicznego potwora. Ten potwór nie może zostać zniszczony w walce lub przez efekty kart przeciwnika. Na początku kroku obrażeń, jeśli tamten potwór walczy z potworem przeciwnika na poziomie 5 lub wyższym: możesz zniszczyć tamtego potwora przeciwnika i gdy to zrobisz, do końca tej tury, twój walczący potwór zyskuje atak równy oryginalnemu atakowi tamtego zniszczonego potwora. Jeśli potwór będący celem tej karty opuści pole, zniszcz tę kartę.

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj