FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Chief Priest of Shiranui
Shiranui no Miyatsukasa BOSH-JP
Japońskie imię 不知火の宮司
Kana しらぬいのみやつかさ
Romaji Shiranui no Miyatsukasa
Polskie tłumaczenie Główny kapłan Shiranui
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Zombie/Effect
Atak i obrona 1500/0
Archetyp/seria Shiranui
Wspiera archetyp Shiranui
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Chief Priest of Shiranui (jap. 不知火の宮司 Shiranui no Miyatsukasa) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
When this card is Normal Summoned: You can Special Summon 1 "Shiranui" monster from your hand or Graveyard, except "Chief Priest of Shiranui", but banish it when it leaves the field. If this card is banished: You can target 1 face-up card your opponent controls; destroy it. You can only use this effect of "Chief Priest of Shiranui" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana: możesz specjalnie przyzwać 1 potwora "Shiranui" z twojej ręki lub cmentarzyska (oprócz "Chief Priest of Shiranui"), ale zbanuj go gdy opuści pole. Jeśli ta karta zostanie zbanowana: możesz obrać za cel 1 odkrytą kartę kontrolowaną przez twojego przeciwnika; zniszcz ją. Możesz skorzystać z tego efektu "Chief Priest of Shiranui" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.