FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Companion of the Destruction Swordmaster
Hakaikenshi no Banryu BOSH-JP
Japońskie imię 破壊剣士の伴竜
Kana はかいけんしのばんりゅう
Romaji Hakaikenshi no Banryū
Polskie tłumaczenie ang. Kompan Niszczycielskiego Szermierza
jap. Kompan Niszczycielskiego Wojownika
Poziom 1 Level
Atrybut Light LIGHT
Typ Dragon/Tuner/Effect
Atak i obrona 400/300
Archetyp/seria Destruction Sword
Wspiera archetyp Destruction Sword
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Companion of the Destruction Swordmaster (jap. 破壊剣士の伴竜 Hakaikenshi no Banryū) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
When this card is Normal Summoned: You can add 1 "Destruction Swordmaster" card from your Deck to your hand, except "Companion of the Destruction Swordmaster". You can only use 1 of the following effects of "Companion of the Destruction Swordmaster" per turn, and only once that turn.
● You can Tribute this card; Special Summon 1 "Buster Blader" from your hand or Graveyard.
● While this card is in your Graveyard, if you control "Buster Blader": You can discard 1 "Destruction Swordmaster" card; Special Summon this card.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana: możesz dodać do swojej ręki 1 kartę "Destruction Swordmaster" ze swojej talii, oprócz "Companion of the Destruction Swordmaster". Możesz skorzystać tylko z 1 z poniższych efektów "Companion of the Destruction Swordmaster" na turę i tylko raz podczas tej tury.
● Możesz poświęcić tę kartę; specjalnie przyzwij 1 potwora "Buster Blader" ze swojej ręki lub cmentarzyska.
● Podczas gdy ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku, jeśli kontrolujesz potwora "Buster Blader": możesz odrzucić 1 kartę "Destruction Swordmaster"; specjalnie przyzwij tę kartę.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.