Fandom

Yu-Gi-Oh! Wiki

Continuous Trap Cards

2918stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Continuous Trap Cardskartami pułapek, które pozostają na polu po aktywacji. Ich efekt przestanie działać, gdy posiadacz nie będzie mógł pokryć kosztu lub warunku(ów) wskazanego na karcie (jeśli są wymagane) lub karta zostanie zniszczona. Przykładem Continuous Trap Card jest "Spellbinding Circle", której efekt nie pozwala zmienić potworowi przeciwnika pozycji lub zadeklarować ataku.

Większość Continuous Trap Cards wymaga określonego kosztu, aby pozostać na polu lub aktywować swój efekt. Przykładem takiej karty jest "Imperial Order". Do działania wymagane jest, podczas każdej fazy oczekiwania, 700 punktów życia. .

Innym przykładem Continuous Trap Card jest "Royal Decree", który neguje efekt kart pułapek. Jednak ma on szybkość 2, więc nie może zostać użyty w odpowiedzi na takie karty jak "Magic Drain", "Seven Tools of the Bandit", "Negate Attack" czy "Trap Jammer", które są Counter Trap Cards, a więc mają szybkość 3.

Niektóre Continuous Trap Cards po aktywacji stają się kartami potworów. Są one często określane jako Trap Monsters (ang. potwory pułapki). Przykładem takiej karty jest "Stronghold the Moving Fortress", która może dać ci punkty obrony, gdy nie masz żadnych potworów. Karty te można zniszczyć "Heavy Stormem" lub inną kartą niszczącą pułapki nawet jeśli są uważane za potwory. Ten typ kart zabiera jedną strefę dla kart pułapek i zaklęć oraz jedną dla potworów.

PrzykładEdytuj

Macro Cosmos RYMP.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki