FANDOM

Curse of the Shadow Prison

影牢の呪縛

Curse of the Shadow Prison DUEA
Kana かげろうのじゅばく
Romanizacja nazwy Kagerō no Jubaku
Tłumaczenie nazwy Klątwa cienistego więzienia
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Field Field Spell
Prędkość 1
Kod 81788994
Tekst karty
Each time a "Shaddoll" monster(s) is sent to the Graveyard by a card effect, place 1 Spellstone Counter on this card for each sent monster. All monsters your opponent controls lose 100 ATK for each Spellstone Counter on this card during your opponent's turn only. Each time you Fusion Summon a "Shaddoll" Fusion Monster, you can remove 3 Spellstone Counters from this card to use 1 appropriate face-up monster your opponent controls as 1 of the Fusion Materials.
Tłumaczenie
Za każdym razem gdy potwór/y "Shaddoll" zostaną wysłane na cmentarzysko przez efekt karty, za każdego wysłanego potwora połóż 1 znacznik Spellstone na tej karcie. Wszystkie potwory kontrolowane przez twojego przeciwnika tracą 100 punktów ataku za każdy znacznik Spellstone znajdujący się na tej karcie jedynie na czas tury przeciwnika. Za każdym razem gdy fuzyjnie przyzywasz fuzyjnego potwora "Shaddoll", możesz usunąć 3 znaczniki Spellstone z tej karty i użyć 1 odpowiedniego, odkrytego potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika jako 1 z materiałów fuzyjnych.
Zestawy
Ciekawostki
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata