FANDOM

Covenant with the Swamp King

魔神王の契約書

Mashin O no Keiyakusho JP SPRG
Kana ましんおうのけいやくしょ
Tłumaczenie nazwy ang. Kontrakt z Królem Bagien
jap. Kontrakt z Demonicznym Królem
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Continuous Continuous Spell
Prędkość 1
Kod 73360025
Tekst karty
Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.

During your Main Phase: You can Fusion Summon 1 Fiend-Type Fusion Monster from your Extra Deck, using monsters from your hand or your side of the field as Fusion Materials. If you would Fusion Summon a "DD" Fusion Monster, you can also banish monsters from your Graveyard as Fusion Materials. You can only use this effect of "Covenant with the Swamp King" once per turn. During each of your Standby Phases: You take 1000 damage.

During each of your Standby Phases: You take 1000 damage. Once per turn: You can Fusion Summon 1 Fiend-Type Fusion Monster from your Extra Deck, using monsters from your hand or your side of the field as Fusion Materials.

Tłumaczenie

Podczas twojej fazy głównej: możesz fuzyjnie przyzwać 1 fuzyjnego potwora typu Fiend ze swojej dodatkowej talii, używając potworów z twojej ręki lub pola jako materiałów fuzyjnych. Gdy fuzyjnie przyzywasz fuzyjnego potwora "DD", możesz także zbanować potwory ze swojego cmentarzyska jako materiały fuzyjne. Możesz skorzystać z tego efektu "Covenant with the Swamp King" tylko raz na turę. Podczas każdej z twoich faz oczekiwania: otrzymujesz 1000 punktów obrażeń.

Podczas każdej z twoich faz oczekiwania: otrzymujesz 1000 punktów obrażeń. Raz na turę: możesz fuzyjnie przyzwać 1 potwora typu Fiend ze swojej dodatkowej talii, używając potworów ze swojej ręki lub ze swojej części pola jako materiałów fuzyjnych.

Zestawy
Anime
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata