FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Destruction Sword - Arms Buster Blade
Hakaiken Amuzu Basuta Buredo BOSH-JP
Japońskie imię 破壊剣-アームズバスターブレード
Kana はかいけん-アームズバスターブレード
Romaji Hakaiken - Āmuzu Basutā Burēdo
Polskie tłumaczenie Niszczycielski miecz - Ostrze niszczące broń
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 1600/1200
Archetyp/seria Destruction Sword
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Destruction Sword - Arms Buster Blade (jap. 破壊剣-アームズバスターブレード Hakaiken - Āmuzu Basutā Burēdo) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
You can target 1 "Buster Blader" you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. While this card is equipped to a monster, Spell/Trap Cards that are already face-up on your opponent's side of the field cannot activate their effects. You can send this equipped card to the Graveyard; the monster this card was equipped to gains 1000 ATK until the end of this turn.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Buster Blader"; wyposaż ten cel w tego potwora z twojej ręki lub twojej strony pola. Podczas gdy ta karta jest wyposażeniem potwora, karty zaklęć/pułapek, które są odkryte na polu przeciwnika nie mogą aktywować swoich efektów. Możesz wysłać tę kartę wyposażenia na cmentarzysko; potwór, którego ta karta była wyposażeniem zyskuje 1000 punktów ataku do czasu zakończenia tej tury.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.