FANDOM

Destruction Sword - Wizard Buster Blade
Hakaiken Wizado Basuta Buredo BOSH-JP
Japońskie imię 破壊剣-ドラゴンバスターブレード
Kana はかいけん-ドラゴンバスターブレード
Romaji Hakaiken - Wizādo Basutā Burēdo
Polskie tłumaczenie Niszczycielski miecz - Ostrze niszczące czarodziejów
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 1200/900
Archetyp/seria Destruction Sword
Wspiera archetyp Destruction Sword
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Destruction Sword - Wizard Buster Blade (jap. 破壊剣-ドラゴンバスターブレード Hakaiken - Wizādo Basutā Burēdo) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
You can target 1 "Buster Blader" you control; equip this monster from your hand or your side of the field to that target. While this card is equipped to a monster, monsters in your opponent's Graveyard cannot activate their effects. You can send this equipped card to the Graveyard, then target 1 "Destruction Sword" monster in your Graveyard, except "Destruction Sword - Wizard Buster Blade"; add it to your hand.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Buster Blader"; wyposaż ten cel w tego potwora z twojej ręki lub twojej strony pola. Podczas gdy ta karta jest wyposażeniem potwora, potwory na cmentarzysku twojego przeciwnika nie mogą aktywować swoich efektów. Możesz wysłać tę kartę wyposażenia na cmentarzysko, po czym obrać za cel 1 potwora "Destruction Sword" na twoim cmentarzysku, oprócz "Destruction Sword - Wizard Buster Blade"; dodaj go do swojej ręki.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj