FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Destruction Swordmaster Fusion
Hakai Kenshi Yugo BOSH-JP
Japońska nazwa 破壊剣士融合
Kana はかいけんしゆうごう
Romaji Hakai Kenshi Yūgō
Polskie tłumaczenie ang. Fuzja Niszczycielskiego Szermierza
jap. Fuzja niszczycielskiego wojownika
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość QuickPlay Quick-Play Spell
Prędkość 2
Archetyp/seria Destruction Sword, Polymerization
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Destruction Swordmaster Fusion (jap. 破壊剣士融合 Hakai Kenshi Yūgō) – karta zaklęcia OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Fusion Summon 1 Fusion Monster that lists "Buster Blader" as a Material from your Extra Deck, using monsters from your hand or either side of the field as Fusion Materials. If this card is in your Graveyard: You can send 1 card from your hand to the Graveyard; add this card to your hand. You can only use each effect of "Destroyer Fusion" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Fuzyjnie przyzwij 1 fuzyjnego potwora ze swojej dodatkowej talii, który wymienia "Buster Blader" jako jeden z materiałów, używając potworów z twojej ręki lub którejkolwiek strony pola jako materiałów fuzyjnych. Jeśli ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku: możesz wysłać 1 kartę ze swojej ręki na cmentarzysko; dodaj tę kartę do swojej ręki. Możesz skorzystać z każdego z efektów "Destroyer Fusion" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.