FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Dinomist Brachion
Dainamisuto Burakion BOSH-JP
Japońskie imię ダイナミスト・ブラキオン
Romaji Dainamisuto Burakion
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Skala wahadła 6 Pendulum Scale
Typ Machine/Pendulum/Effect
Atak i obrona 2000/800
Archetyp/seria Dinomist
Wspiera archetyp Dinomist
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Dinomist Brachion (jap. ダイナミスト・ブラキオン Dainamisuto Burakion) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Pendulum Effect:
Before resolving a card effect that targets another "Dinomist" card(s) you control, you can negate the effect, then destroy this card. This effect can only be used once while this card is in the Pendulum Zone.
Monster Effect:
If you do not control a "Dinomist Brachion" in your Monster Zone and your opponent controls the monster on the field that has the highest ATK, you can Special Summon this card (from your hand).

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Przed rozpatrzeniem efektu karty, która obiera inną kontrolowaną przez ciebie kartę(y) "Dinomist", możesz anulować tamten efekt, po czym zniszczyć tę kartę. Ten efekt może zostać użyty tylko raz podczas gdy ta karta znajduje się w strefie wahadła.
Efekt potwora:
Jeśli nie kontrolujesz "Dinomist Brachion" w swojej strefie potworów, a twój przeciwnik kontroluje potwora, który ma najwyższy atak na polu, możesz specjalnie przyzwać tę kartę (ze swojej ręki).

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.