FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Dinomist Charge
Dainamisuto Chaji BOSH-JP
Japońska nazwa ダイナミスト・チャージ
Romaji Dainamisuto Chāji
Polskie tłumaczenie Szarża Dinomist
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość Continuous Continuous Spell
Prędkość 1
Archetyp/seria Dinomist
Wspiera archetyp Dinomist
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Dinomist Charge (jap. ダイナミスト・チャージ Dainamisuto Chāji) – karta zaklęcia OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
When this card is activated: Add 1 "Dinomist" monster from your Deck to your hand. Once per turn, if a "Dinomist" card(s) is added from the field to your Extra Deck face-up: Add 1 of those cards to your hand. You can only activate 1 "Dinomist Charge" per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie aktywowana: dodaj do swojej ręki 1 potwora "Dinomist" ze swojej talii. Raz na turę, gdy karta(y) zostaną dodane z pola do twojej dodatkowej talii obrazkiem do góry: dodaj 1 z tych kart do swojej ręki. Możesz aktywować tylko 1 kartę "Dinomist Charge" na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.