FANDOM

Don Thousand's Throne

ドン・サウザンドの玉座

Don Thousands Throne PRIO
Kana ドン・サウザンドのぎょくざ
Romanizacja nazwy Don Sauzando no Gyokuza
Tłumaczenie nazwy Tron Don Thousanda
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Continuous Continuous Spell
Prędkość 1
Kod 93238626
Tekst karty
During each of your opponent's End Phases: Gain Life Points equal to the number of times you took battle damage this turn x 500. When a "Number" monster you control is targeted for an attack, except "Number C" monsters: You can send this card to the Graveyard; negate the attack, then Special Summon from your Extra Deck, 1 "Number C" monster with the same number in its name as that "Number" monster you control, by using it as the Xyz Material. (This Special Summon is treated as an Xyz Summon. Xyz Materials attached to it also become Xyz Materials on the Summoned monster.) You can only control 1 "Don Thousand's Throne".
Tłumaczenie
Podczas fazy końcowej twojego przeciwnika: zyskujesz punkty życia, których wartość to liczba razy otrzymanych obrażeń bitewnych x 500. Gdy kontrolowany przez ciebie potwór "Number" zostanie obrany za cel ataku, oprócz potwora "Number C": możesz wysłać tę kartę na cmentarzysko; anuluj ten atak, po czym specjalnie przyzwij ze swojej dodatkowej talii 1 potwora "Number C" o tej samej liczbie w imieniu co kontrolowany przez ciebie potwór, używając go jako Xyz-materiału (to specjalne przyzwanie traktowane jest jako Xyz-przyzwanie; Xyz-materiały dołączone do tego potwora stają się także Xyz-materiałami przyzwanego potwora). Możesz kontrolować tylko 1 kartę "Don Thousand's Throne".
Zestawy
Anime
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata