FANDOM

Dragonpulse Magician
Ryumyaku no Majutsushi SD29
Japońskie imię 竜脈の魔術師
Kana りゅうみゃくのまじゅつし
Romaji Ryūmyaku no Majutsushi
Polskie tłumaczenie ang. Magik smoczego pulsu
jap. Magik smoczej żyły
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 1 Pendulum Scale
Typ Spellcaster/Pendulum
Atak i obrona 1800/900
Kod 15146890
Archetyp/seria Magician
Wspiera archetyp Magician
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Dragonpulse Magician (jap. 竜脈の魔術師 Ryūmyaku no Majutsushi) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Pendulum Effect:
Once per turn, if you have a "Magician" card in your other Pendulum Zone: You can discard 1 Pendulum Monster, then target 1 face-up monster on the field; destroy it.
Monster Effect:
A young novice magician whose redeeming feature is his boundless energy. In fact he has the ability to unconsciously perceive the souls of the dragons sleeping inside the earth. While he's still half baked as a magician, his master, "Dragonpit Magician" could easily tell he was a master magician in the making from merely a glance.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Raz na turę, jeśli masz kartę "Magician" w innej strefie wahadła: możesz odrzucić 1 kartę wahadłowego potwora, po czym obierz za cel 1 odkrytego potwora na polu; zniszcz go.
Efekt potwora:
Młody magik-nowicjusz, którego najlepszą cechą jest jego niekończąca się energia. Mówiąc dokładniej, posiada on zdolność do nieświadomego dostrzegania smoczych dusz śpiących w głębi ziemi. Chociaż jest dopiero świeżo upieczonym magikiem, jego mistrz "Dragonpit Magician" był w stanie zauważyć w nim mistrza magii na pierwszy rzut oka.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj