Fandom

Yu-Gi-Oh! Wiki

Elemental Lord

2918stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Elemental Lord.png

"Grandsoil", "Moulinglacia", "Pyrorex" oraz "Windrose".

Elemental Lord (ang. Władca żywiołu, jap. 霊神 Reishin) to seria potworów nomi na poziomie 8 z atakiem wynoszącym 2800 oraz obroną 2200.

Wszystkich "władców" łączą 3 szczególne cechy; warunek przyzwania: "Nie może zostać Normalnie przyzwana/Ustawiona. Musi być Specjalnie przyzwana (z ręki) poprzez posiadanie dokładnie 5 (odpowiedni atrybut) potworów na cmentarzu i nie może być Specjalnie przyzwana w inny sposób.", efekt: "Jeśli ta karta opuszcza pole, pomiń fazę walki w swojej następnej turze." oraz zmienny efekt, który wyzwala się gdy potwór jest specjalnie przyzwany. Atrybuty "władców" pokrywają się z głównym atrybutem zestawu, w którym zostali wydani. Każdy z nich nosi nazwę w innym języku. "Grandsoil" i "Windrose" w angielskim/niemieckim, "Moulinglacia" we francuskim oraz "Pyrorex" w łacinie.

Grafiki potworów mają wspólne cechy wyglądu - mistyczny pancerz noszony przez charakterystycznego dla danego żywiołu ducha oraz wielokrotne uderzenia piorunów w jego tle.

Na ich trigger efekty można patrzeć jako odwzorowanie efektów potężnych kart zaklęć i pułapek, które zostały zakazane lub zlimitowane. Ta teoria została potwierdzona na Konami's Official Strategy Site. Obecnie jedynymi atrybutami nie posiadającymi władcy żywiołu są mrok i światło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki