FANDOM

Elemental Lord.png

"Grandsoil", "Moulinglacia", "Pyrorex" oraz "Windrose".

Elemental Lord (ang. Władca żywiołu, jap. 霊神 Reishin) to seria potworów nomi na poziomie 8 z atakiem wynoszącym 2800 oraz obroną 2200.

Wszystkich "władców" łączą 3 szczególne cechy; warunek przyzwania: "Nie może zostać Normalnie przyzwana/Ustawiona. Musi być Specjalnie przyzwana (z ręki) poprzez posiadanie dokładnie 5 (odpowiedni atrybut) potworów na cmentarzu i nie może być Specjalnie przyzwana w inny sposób.", efekt: "Jeśli ta karta opuszcza pole, pomiń fazę walki w swojej następnej turze." oraz zmienny efekt, który wyzwala się gdy potwór jest specjalnie przyzwany. Atrybuty "władców" pokrywają się z głównym atrybutem zestawu, w którym zostali wydani. Każdy z nich nosi nazwę w innym języku. "Grandsoil" i "Windrose" w angielskim/niemieckim, "Moulinglacia" we francuskim oraz "Pyrorex" w łacinie.

Grafiki potworów mają wspólne cechy wyglądu - mistyczny pancerz noszony przez charakterystycznego dla danego żywiołu ducha oraz wielokrotne uderzenia piorunów w jego tle.

Na ich trigger efekty można patrzeć jako odwzorowanie efektów potężnych kart zaklęć i pułapek, które zostały zakazane lub zlimitowane. Ta teoria została potwierdzona na Konami's Official Strategy Site. Obecnie jedynymi atrybutami nie posiadającymi władcy żywiołu są mrok i światło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki