Fandom

Yu-Gi-Oh! Wiki

Emperor of Prophecy

2918stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Emperor of Prophecy
Madoukoushi Empereur ABYR.png
Japońskie imię 魔導皇士 アンプール
Kana まどうこうし アンプール
Romaji Madōkōshi Anpūru
Polskie tłumaczenie Cesarz z proroctwa
Poziom 5 Level.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.png
Atrybut Dark.png DARK
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 2300/2000
Kod 53136004
Archetyp/seria Prophecy
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Emperor of Prophecy (jap. 魔導皇士 アンプール Madōkōshi Anpūru) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can banish both 1 face-up Spellcaster-Type monster you control, except this card, and 1 "Spellbook" Spell Card from your Graveyard to target 1 face-up monster your opponent controls; take control of that target until the End Phase. You can only use the effect of "Emperor of Prophecy" once per turn. This card cannot attack the turn you activate this effect.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz wygnać zarówno jednego odkrytego potwora typu czarodzieja, którego kontrolujesz, z wyjątkiem tej karty i jedną kartę zaklęcia "Spellbook" z twojego cmentarza, aby wybrać jednego odkrytego potwora kontrolowanego przez przeciwnika; przejmij nad nim kontrolę do fazy końcowej. Efektu "Emperor of Prophecy" możesz użyć tylko raz na turę. Ta karta nie może atakować w turze, w której aktywowałeś ten efekt.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki