FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Fate of the Destruction Swordsman
Hakaikenshi no Shukumei BOSH-JP
Japońska nazwa 破壊剣士の宿命
Kana はかいけんしのしゅくめい
Romaji Hakaikenshi no Shukumei
Polskie tłumaczenie ang. Los Niszczycielskiego Szermierza
jap. Los niszczycielskiego wojownika
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość QuickPlay Quick-Play Spell
Prędkość 2
Archetyp/seria Destruction Sword
Wspiera archetyp Buster Blader, Destruction Sword
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Fate of the Destruction Swordsman (jap. 破壊剣士の宿命 Hakaikenshi no Shukumei) – karta zaklęcia OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Target up to 3 monsters with the same Type in your opponent's Graveyard; banish them, and if you do, 1 "Buster Blader" monster or 1 "Destruction Sword" monster you control gains 500 ATK for each monster banished by this effect until the end of this turn. If this card is in your Graveyard: You can discard 1 "Destruction Sword" card; add this card to your hand. You can only use each effect of "Fate of the Destruction Swordsman" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Obierz za cel do 3 potworów na cmentarzysku twojego przeciwnika, które mają taki sam typ; zbanuj je i gdy to zrobisz, 1 kontrolowany przez ciebie potwór "Buster Blader" lub "Destruction Sword" zyskuje 500 punktów ataku za każdego potwora zbanowanego przez ten efekt do czasu zakończenia tej tury. Jeśli ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku: możesz odrzucić 1 kartę "Destruction Sword"; dodaj tę kartę do swojej ręki. Możesz skorzystać z każdego z efektów "Fate of the Destruction Swordsman" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.