FANDOM

Five-Headed Dragon
FiveHeaded Dragon GLD4.png
Japońskie imię F・G・D
Kana ファイブ・ゴッド・ドラゴン
Romaji Faibu Goddo Doragon
Polskie tłumaczenie ang. Pięciogłowy Smok
jap. Pięciokrotny Boski Smok
Poziom 12 Level.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.png
Atrybut Dark.png DARK
Typ Dragon/Fusion/Effect
Atak i obrona 5000/5000
Kod 99267150
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Five-Headed Dragon (jap. F・G・D Faibu Goddo Doragon, "Five God Dragon") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Gra Edytuj

5 Dragon-Type monsters
This monster cannot be Special Summoned except by Fusion Summon. This card cannot be destroyed by battle with an EARTH, WATER, FIRE, WIND, or DARK monster. (Damage calculation is applied normally.)

Anime Edytuj

Dragon/Ritual/Effect
This card can only be Ritual Summoned with "Dragon Revival Ritual". When this card is Ritual Summoned, destroy all cards your opponent controls. This card cannot attack during the same turn it is Ritual Summoned. This card cannot be destroyed by battle with an EARTH, WATER, FIRE, WIND, or DARK monster.

Tłumaczenie Edytuj

Gra Edytuj

5 potworów typu smoka
Ten potwór nie może zostać specjalnie przyzwany inaczej niż przez przyzwanie fuzyjne. Ta karta nie może zostać zniszczona w walce przez potwory o atrybucie ZIEMI, WODY, OGNIA, WIATRU lub MROKU. (Kalkulacja obrażeń odbywa się normalnie).

Anime Edytuj

Ta karta może zostać jedynie rytualnie przyzwana za pomocą "Dragon Revival Ritual". Gdy ta karta zostanie rytualnie przyzwana, zniszcz wszystkie karty kontrolowane przez przeciwnika. Ta karta nie może zaatakować w tej samej turze, w której została rytualnie przyzwana. Ta karta nie może zostać zniszczona w walce przez potwory o atrybucie ZIEMI, WODY, OGNIA, WIATRU lub MROKU.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki