FANDOM

Flying Fortress SKY FIRE
Flying Fortress SKY FIRE CRMS
Japońskie imię ジャイアント・ボマー・エアレイド
Romaji Jaianto Bomā Eareido
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 3000/2500
Kod 16898077
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Flying Fortress SKY FIRE (jap. ジャイアント・ボマー・エアレイド Jaianto Bomā Eareido) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

This card cannot be Normal Summoned or Set. This card cannot be Special Summoned except with the effect of "Summon Reactor・SK". Once per turn, you can send 1 card from your hand to the Graveyard to destroy 1 card your opponent controls. Once during each of your opponent's turns, you can activate 1 of the following effects:
● When your opponent Normal Summons or Special Summons a monster, destroy it and inflict 800 damage to your opponent.
● When your opponent Sets a card, destroy it and inflict 800 damage to your opponent.

Tłumaczenie Edytuj

Ta karta nie może zostać normalnie przyzwana bądź ustawiona. Tej kart nie można specjalnie przyzwać z wyjątkiem efektu "Summon Reactor・SK". Raz na turę, możesz wysłać jedną kartę z swojej ręki na cmentarz, aby zniszczyć jedną kartę kontrolowaną przez przeciwnika. Raz podczas każdej tury przeciwnika, możesz aktywować 1 z następujących efektów:
● Gdy twój przeciwnik normalnie lub specjalnie przyzywa potwora, zniszcz go i zadaj przeciwnikowi 800 obrażeń.
● Gdy twój przeciwnik ustawia kartę, zniszcz ją i zadaj przeciwnikowi 800 obrażeń.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Gry Edytuj

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki