FANDOM

Gorz the Emissary of Darkness
Gorz the Emissary of Darkness LCYW
Japońskie imię 冥府の使者ゴーズ
Kana めいふのししゃゴーズ
Romaji Meifu no Shisha Gōzu
Polskie tłumaczenie Gorz, wysłannik ciemności
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 2700/2500
Kod 44330098
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Gorz the Emissary of Darkness (jap. 冥府の使者ゴーズ Meifu no Shisha Gōzu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When you take damage from a card your opponent controls: You can Special Summon this card from your hand. You must control no cards to activate and to resolve this effect. When Special Summoned this way, activate the appropriate effect, based on the type of damage:
● Battle Damage: Special Summon 1 "Emissary of Darkness Token" (Fairy-Type/LIGHT/Level 7/ATK ?/DEF ?). Its ATK and DEF are each equal to the amount of Battle Damage you took.
● Effect Damage: Inflict damage to your opponent equal to the amount of damage you took.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy otrzymujesz obrażenia od karty kontrolowanej przez przeciwnika: Możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki. Aby aktywować i rozwiązać ten efekt nie możesz kontrolować żadnych kart. Gdy specjalnie przyzywasz tym sposobem, aktywuj właściwy efekt, opierając się na typie obrażeń:
Obrażenia bitewne: Specjalnie przyzwij 1 "Emissary of Darkness Token" (typ Fairy/ŚWIATŁO/Poziom 7/Atak ?/Obrona ?). Jego atak i obrona są równe wysokości obrażeń bitewnych, które przyjąłeś.
Obrażenia efektu: Zadaj przeciwnikowi obrażenia równe tym, które przyjąłeś.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki