Fandom

Yu-Gi-Oh! Wiki

Grapha, Dragon Lord of Dark World

2918stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Grapha, Dragon Lord of Dark World
Grapha Dragon Lord of Dark World GLD5.png
Japońskie imię 暗黒界の龍神 グラファ
Kana あんこくかいのりゅうしん グラファ
Romaji Ankokukai no Ryūshin Gurafa
Polskie tłumaczenie ang. Grapha, smoczy władca mrocznego świata
jap. Grapha, smoczy bóg mrocznego świata
Poziom 8 Level.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.png
Atrybut Dark.png DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 2700/1800
Kod 34230233
Archetyp/seria Dark World
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Grapha, Dragon Lord of Dark World (jap. 暗黒界の龍神 グラファ Ankokukai no Ryūshin Gurafa) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Special Summon this card (from your Graveyard) by returning 1 face-up "Dark World" monster you control to the hand, except "Grapha, Dragon Lord of Dark World". If this card is discarded to the Graveyard by a card effect: Target 1 card your opponent controls; destroy that target, then, if this card was discarded from your hand to your Graveyard by an opponent's card effect, look at 1 random card in your opponent's hand, then, if it was a monster, you can Special Summon it to your side of the field.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz specjalnie przyzwać tę kartę (ze swojego cmentarza) poprzez powrót 1 odkrytego potwora "Dark World", którego kontrolujesz do ręki, z wyjątkiem "Grapha, Dragon Lord of Dark World". Jeśli ta karta zostaje zrzucona ma cmentarz przez efekt karty: Wybierz 1 kartę kontrolowaną przez przeciwnika; zniszcz ją, następnie, jeśli ta karta została zrzucona z twojej ręki przez efekt karty twojego przeciwnika, spójrz na 1 losową kartę w ręce przeciwnika, jeśli był to potwór, możesz go specjalnie przyzwać na swoją stronę pola.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki