FANDOM

Hi-Speedroid Hagoita
Haisupidoroido Mahhago Ita BOSH-JP
Japońskie imię HSRマッハゴー・イータ
Kana ハイスピードロイドマッハゴー・イータ
Romaji Haisupīdoroido Mahhagō Īta
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ Machine/Synchro/Effect
Atak i obrona 2000/1000
Archetyp/seria Speedroid
Wspiera archetyp Speedroid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Hi-Speedroid Hagoita (jap. HSRマッハゴー・イータ Haisupīdoroido Mahhagō Īta, "Hi-Speedroid Machago Ita") – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
During either player's turn: You can Tribute this card; increase the Levels of all face-up monsters currently on the field by 1 until the end of this turn. While this card is in your Graveyard, if you control a "Speedroid" Tuner monster: You can Special Summon this card, also you cannot Special Summon monsters for the rest of this turn, except WIND monsters. You can only use this effect of "Hi-Speedroid Hagoita" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

1 tuner + 1 lub więcej potworów niebędących tunerami
Podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz poświęcić tę kartę; zwiększ o 1 poziom wszystkich odkrytych potworów znajdujących się obecnie na polu do czasu zakończenia tej tury. Podczas gdy ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku, jeśli kontrolujesz tunera "Speedroid": możesz specjalnie przyzwać tę kartę, ale nie możesz specjalnie przyzywać potworów przez resztę tej tury, nie licząc WIETRZNYCH potworów. Możesz skorzystać z tego efektu "Hi-Speedroid Hagoita" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj