FANDOM

Hi-Speedroid Kendama
HiSpeedroid Kendama CORE
Japońskie imię HSR魔剣ダーマ
Kana ハイスピードロイドまけんダーマ
Romaji Hai Supīdoroido Maken Dāma
Polskie tłumaczenie jap. Hi-Speedroid, Magiczny Miecz Dahma
Poziom 6 LevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ Machine/Synchro/Effect
Atak i obrona 2200/1600
Kod 97007933
Archetyp/seria roid, Speedroid
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Hi-Speedroid Kendama (jap. HSR魔剣ダーマ Hai Supīdoroido Maken Dāma) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
If this card attacks a Defense Position monster, inflict piercing battle damage to your opponent. You can only use each of the following effects of "Hi-Speedroid Kendama" once per turn.
● You can banish 1 Machine-Type monster from your Graveyard; inflict 500 damage to your opponent.
● If this card is in your Graveyard and your control no cards: You can Special Summon this card. You cannot Normal Summon/Set the turn you activate this effect.

Tłumaczenie Edytuj

1 tuner + 1 lub więcej potworów niebędących tunerami
Jeśli ta karta atakuje potwora w pozycji obrony, zadaj przebijające obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi. Możesz skorzystać z każdego z poniższych efektów "Hi-Speedroid Kendama" tylko raz na turę.
● Możesz zbanować 1 potwora typu Machine z twojego cmentarzyska; zadaj 500 punktów obrażeń twojemu przeciwnikowi.
● Jeśli ta karta znajduje się na twoim cmentarzysku, a ty nie kontrolujesz żadnych kart: możesz specjalnie przyzwać tę kartę. Nie możesz normalnie przyzywać/ustawiać podczas tury, w której aktywowałeś ten efekt.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • włoski: Alta-Velociroid Kendama