FANDOM

Hieratic Dragon of Eset
Hieratic Dragon of Eset GAOV
Japońskie imię 聖刻龍-アセトドラゴン
Kana せいこくりゅう-アセトドラゴン
Romaji Seikokuryū - Asetodoragon
Polskie tłumaczenie ang. Hieratyczny Smok Eset
jap. Hieroglificzny Smok Aset
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Dragon/Effect
Atak i obrona 1900/1200
Kod 04022819
Archetyp/seria Hieratic
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Hieratic Dragon of Eset (jap. 聖刻龍-アセトドラゴン Seikokuryū - Asetodoragon) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

You can Normal Summon this card without Tributing, but its original ATK becomes 1000. Once per turn: You can target 1 face-up Dragon-Type Normal Monster on the field; the Levels of all face-up "Hieratic" monsters currently on the field become the Level of that monster, until the End Phase. When this card is Tributed: Special Summon 1 Dragon-Type Normal Monster from your hand, Deck, or Graveyard, and make its ATK and DEF 0.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz normalnie przyzwać tę kartę bez trybutu, ale jego oryginalny atak ulegnie zmniejszeniu się do 1000. Raz na turę: możesz wybrać 1 odkrytego normalnego potwora typu smoka na polu: poziom wszystkich odkrytych potworów "Hieratic" znajdujących się obecnie na polu staje się poziomem tego potwora do czasu fazy końcowej. Kiedy ta karta zostaje poświęcona: specjalnie przyzwij 1 normalnego potwora typu smoka ze swojej ręki, talii lub cmentarzyska i zmniejsz jego atak i obronę do 0.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • "Aset" to wariant imienia bogini Izydy. "Eset" to błędna transkrypcja oryginalnego imienia.

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki