FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Ikusagami - Shiranui
Ikusagami Shiranui BOSH-JP
Japońskie imię 戦神-不知火
Kana いくさがみ-しらぬい
Polskie tłumaczenie Dynamista Rex
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Zombie/Synchro/Effect
Atak i obrona 3000/0
Archetyp/seria Shiranui
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Ikusagami - Shiranui (jap. 戦神-不知火) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
1 Zombie-Type Tuner + 1 or more Zombie-Type non-Tuner monsters
If this card is Special Summoned: You can banish 1 Zombie-Type monster from your Graveyard; this card gains ATK equal to the banished monster's original ATK until the end of this turn. If this card on the field is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard: You can target 1 of your banished Zombie-Type monsters with 0 DEF; return it to the Graveyard. You can only Special Summon "Ikusagami - Shiranui(s)" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

1 tuner typu Zombie + 1 lub więcej potworów typu Zombie niebędących tunerami
Jeśli ta karta zostanie specjalnie przyzwana: możesz zbanować 1 potwora typu Zombie z twojego cmentarzyska; do końca tej tury, ta karta zyskuje atak równy oryginalnemu atakowi tamtego zbanowanego potwora. Jeśli ta karta na polu zostanie zniszczona w walce lub przez efekt karty i wysłana na cmentarzysko: możesz obrać za cel 1 ze swoich zbanowanych potworów typu Zombie z obroną 0; przywróć ten cel na cmentarzysko. Możesz specjalnie przyzwać potwora(y) "Ikusagami - Shiranui" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.