FANDOM

Inzektor Giga-Cricket
Inzektor Giga Cricket GAOV
Japońskie imię 甲虫装機 ギガグリオル
Kana インゼクター ギガグリオル
Romaji Inzekutā Gigagurioru
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Insect/Effect
Atak i obrona 2000/1300
Kod 65844845
Archetyp/seria Inzektor
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Inzektor Giga-Cricket (jap. 甲虫装機 ギガグリオル Inzekutā Gigagurioru) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If this card is in your Graveyard: You can banish 1 Insect-Type monster from your Graveyard to target 1 face-up "Inzektor" monster you control; equip this card from the Graveyard to that target. This effect of "Inzektor Giga-Cricket" can only be used once per turn. While this card is equipped to a monster, that monster's original ATK becomes 2000, and if it attacks a Defense Position monster, inflict piercing Battle Damage to your opponent.

Tłumaczenie Edytuj

Jeśli ta karta znajduje się w twoim cmentarzu: Możesz usunąć jednego potwora typu Insect ze swojego cmentarza, aby wybrać jednego odkrytego potwora "Inzektor", którego kontrolujesz; wyposaż tę kartę z cmentarza do wybranego potwora. Ten efekt "Inzektor Giga-Cricket'a" może być użyty tylko raz na turę. Gdy ta karta jest doposażona do potwora, jego oryginalny atak zmienia się na 2000 i jeśli atakuje on potwora w pozycji obronnej zadaj przebijające obrażenia bitewne swojemu przeciwnikowi.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Giga-Grillo Inzektor
  • koreański: 인잭터 기가그리올
  • niemiecki: Insektor Giga-Grille
  • włoski: Giga-Grillo Inzektor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki